CREARE BRAND FIRMA
Într-o lume în care regulile se schimbă de la o zi la altă, SMART WEB CONVERSION îți oferă servicii de CALITAE și EFICIENTA. Profesioniștii agenției sunt la ei acasă în mediul online, urmăresc constant noile tendințe și folosesc mereu cele mai bune instrumente pentru scopurile pe care vrei să le atingi.
Ce este brandingul firmei ? Tot ceea ce face CUNOSCUT numele, produsele, calitea si serviciile.
Un brand este modul in care este vazut un produs, un serviciu, o idee, un stat, o persoana sau o companie in ochii celor cu care interactioneaza, carora se adreseaza.
Să înțelegem ce servicii pot constitui un brand:
Numele de firma — cuvântul sau cuvintele utilizate pentru a identifica o companie, un produs sau un serviciu;
Creare logo — marca vizuală care identifică brandul;
Slogan — spre exemplu sloganul companiilor Petrom: “Esența mișcării” sau McDonald’s: “I’m lovin’it”;
Grafica — spre exemplu panglica dinamică de culoare albă pe sticla de Coca-cola este o parte componentă a brandului;
Forma — aici drept exemplu ne poate servi forma mașinilor Volkswagen Beetle, care este unică în felul său și este marca comercială a acestui brand;
Culoare — Owens Corning este singurul brand de izolație din sticlă care poate fi de culoare roz;
Sunet — un ton unic sau un set de note prin care se identifică un brand. Un exemplu în acest sens este NBC chimes;
Miros — spre exemplu parfumul Nr.5 Chanel, cu miros de trandafir și iasomie este înregistrat ca marcă comercială a acestui brand;
Gust — drept exemplu ne poate servi brandul companiei Kentucky Fried Chicken, care este o marcă comercială înregistrată, ce conține o rețetă specială cu 11 ierburi și condimente pentru a pregăti pui prăjit.
Fiecare brand vrea să aibă o percepție bună, însă pot interveni factori, imprevizibili, cum am menționat și mai sus, care să schimbe radical impresia consumatorilor. Bineinteles, fiecare brand este vazut intr-un anumit mod de catre consumatori.
De ce branding ? Brandurile fac DIFERENTA…adica CLIENTI.
Termenul branding a pornit de pe vremea când oamenii au început să își marcheze vitele cu fierul încins, ca să se știe cui aparțin. În engleza din Evul Mediu, acest termen a fost definit ca procesul de ardere al unei mărci pe un stoc de animale.
Pe scurt, branding-ul este procesul de construire al unui brand. De regulă, acest proces este pe termen lung, și implică o masă mare de oameni. În funcție de felul cum e prezentat (sau ambalat), anumite brand-uri se construiesc într-un timp mai scurt.
Atentie! Un logo nu este un brand.
Brandurile fac diferența, de aceea ele au o importanță majoră. Loialitatea față de brand este dovada faptului că preferințele consumatorului nu sunt întotdeauna determinate de cel mai mic preț. Brandurile scad elasticitatea prețului și asta înseamnă că brandurile vor cere și vor primi prețuri mai mari pentru faptul că sunt unice și nu pot fi repetate de alte produse sau servicii.
Cu ce te ajuta un branding ?
Sa iti creezi o pozitie buna pe piata, fapt care face sa iti creasca numarul de CLIENTI care cumpara pe ”incredere” si nu mai au reticienta caracteristica fata de un produs/serviciu/firma noua.
Da INCREDERE clientului ca produsul este de calitate, sau il ajuta, daca vorbim de un serviciu.
Converteste mult mai multi clienti , din client potential in client activ.